Aankomende zaterdag 20 juni, hebben onze tweede mee-doedag.
We willen gaan leemstucen in de nieuwe huisjes en als je liever iets anders wilt doen, bessen plukken ofzo, dan mag dat natuurlijk ook.
Vanaf half 10 ben je welkom, wij verzorgen koffie/thee en lunch dus je hoeft niets mee te nemen, tenzij je speciale wensen hebt.
Dan staat op vrijdag de 26ste de filosofische tafel een weekje later weer voor de deur.
Wie nog een interessant thema kan bedenken is van harte welkom en anders gaan wij ons er zelf nog over buigen.
Tot zaterdag of vrijdag.
Groetjes van Simoon